Indicators on آشنایی با الگوریتم های اینستاگرام You Should Know

Wiki Article

عکس ها و ویدیو هایی که شما با دیگران به اشتراک میگذارید را پست می گویند.

در این قسمت، هرکسی که شما را لایک کند، برایتان زیر پست‌ها کامنت بگذارد، شما را فالو کند، نشان داده می‌شود.

یکی از مهم‌ترین وجه تمایزات اینستاگرام با سایر شبکه‌های اجتماعی عکس محور بودن آن است. حافظه افراد تصاویر را بیشتر از متن یا شنیده‌ها بخاطر می‌آورد و اینستاگرام کمک می‌کند در ذهن مخاطب ماندگار شوید. همچنین مردم با عکس و ویدیو بهتر ارتباط می‌گیرند و نسبت به آن واکنش مثبت نشان می‌دهند؛ این دو نکته تصمیم به خرید را تقویت می‌کند.

توجه به ساعات پیک فعالیت کاربران و انتشار محتوا در آن بازه‌های زمانی

گاهی نام کاربری‌ای که انتخاب می‌کنید تکراری است. یعنی شخص دیگری قبلا آن را انتخاب کرده. نگران نباشید. این طور مواقع با یک تغییر کوچک می‌توانید نامی که دوست دارید را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید استوری‌های شما زودتر از سایر استوری‌ها برای کاربران نمایش داده شود، علاوه بر تولید مستمر محتوا، سعی کنید در استوری با مخاطبان خود تعامل بالایی داشته باشید.

فالوورهای شما تا ۲۴ ساعت می‌توانند این استوری‌ها را ببینند. برای استوری گذاشتن باید در صفحه اول اینستاگرام خود (صفحه فید) بر روی آیکن دوربین در سمت چپ و بالا که مربوط به استوری است، کلیک کنید.

اینستاگرام فهرستی شامل تمام اکانت‌هایی که قبلا بلاک کرده‌اید فراهم می‌آورد.

با گزینه می‌توانید استوری‌های خود را در گالری ذخیره کنید؛ این گزینه به شما کمک می‌کند تا تمام استوری‌های منتشرشده در گالری شما ذخیره شوند و اگر به آن‌ها نیاز داشتید، به آن دسترسی داشته باشید.

تقویم محتوا به ما کمک میکنه به صورت مشهود یه سر و گردن از تولید کننده های محتوای تازه کار بالا تر قرار بگیریم . در این ویدئو با نکات بینظیر آن آشنا میشوید

اگر یک پست را لایک کنید، بقیه فالوورهای آن پیج و خود آن پیج می‌بینند که شما آن پست را لایک کرده‌اید.

تصور کنید توی یک قایق، وسط یک دریا یا اقیانوس هستید. به هر طرف که نگاه می‌کنید هیچی جز آب نمی‌بینید.

البته طبق جدیدترین تغییرات الگوریتم اینستاگرام، صرفا سلایق شما در انتخاب پست‌ها تعیین کننده نیست، بلکه موضوعات مورد علاقه‌ی کاربرانی که با شما در تعامل هستند website نیز در نوع و ترتیب نمایش پست‌ها در اکسپلور تاثیرگذار است.

این گزینه همان پست تکی معمولی یا اسلایدی میباشد که میتوانید از آن برای پست گذاری در اینستاگرام خود استفاده کنید.

Report this wiki page